inte ok!

JAG ORKAR INTE VAKNA KL.7 VARJE JÄVLA MORGON, JAG ÄR JU DYNGTRÖTT MEN KAN ÄNDÅ INTE SOVA, BLIR GALEN (!!!!!!!!!!!!!!)

Ville bara få ut min ilska, att det sen öser ner snö gör mig inte på bättre humör. Nej, det här är nog inte min dag helt enkelt. Jag som tänkte vara duktig och inte sitta hela dagen i soffan idag, men jag tror fan att jag fastnar här idag med. hur sugen är man på en promenad i det här skitvädret? Nej, precis, inte alls sugen.

Ska nog baka mig nån fet kaka sen o sitta här o deppa vidare..

Kommentarer
Postat av: din favvo ;)

Men lilla vännen inte deppa, efter snö kommer solsken, o du gjorde en fantastiskt god äppelkaka.. Kram

2011-03-19 @ 10:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0