bullets

Redan innan träningen igår sa jag "nu vill jag att träningen ska ta slut så jag får åka hem och duscha" och så kändes det under hela träningen också. Ingenting var på topp. men.. även den träningen tog slut och jag fick åka hem o duscha och äta! fint.

Tror jag ska börja packa lite idag, iih. jag gillar o packa, ibland, trotts att det nästan alltid slutar med att jag gör det i stress minutrarna innan jag ska fara iväg, jag gör liksom allt bäst under stress, och press osv. Har aldrig någonsin kunnat gjort en läxa en vecka innan den ska vara inne, nej sent på kvällen dagen innan eller gärna på morgonen samma dag som den ska in. Det liksom.. funkar bara då, för då måste jag koncentrera mig och göra det. det måste jag inte en vecka innan. jag behöver måsten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0