-

Det händer mycket nu vill jag lova..
Jag har en sista vecka av frihet nu (haha)! På Söndag drar jag mig mot Norrköping för att på måndag börja på kolmården, för att jobba där måndag, tisdag, onsdag för att sen åka till sälen torsdag-söndag för att sen jobba hela jäkla veckan igen + intro på helgen! Hur ska det här gå för en redan utarbetad (eller?!?) kvinna som mig.. fast jag kommer nog mer gå in i väggen av att jag inte är van o ha det så hektiskt. Senaste två månaderna har jag liksom bara legat här i soffan..

Men det blir fint,
Jag ser fram emot att handla mat, som jag själv vill ha. Mest av allt ser jag fram emot o köpa bregottsmör till mina mackor. Mamma har fått för sig o börja med lätta, inte ok!

Nej, inte vettigt o skriva här nu. hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0