Yummi

Håller på o gräddar pannkakor, o fyfasiken vad fejna dem blir, aldrig gjort så fina pannkakor tror jag inte, haha!
Tog lite hostmedicin till förrätt men inte hjälper den inte, men det är bara o le o se glad ut, le o se glad ut.

Blir ingen träning ikväll heller, känns lite småsurt (läs jääävligt surt). Istället ska jag ligga o götta mig i soffan och kolla på handbolls VM mellan Sverige och Chile. Fast just nu känns inte ens det kul, då har jag varit sjuk för länge om inte ens det duger längre, haha. Hoppas på lite sällskap av Jocke också, det är ju trevligt.

Cupen i helgen känns även den väldigt långt borta just nu, men vi får seee mina vänner. Under kan ske och jag ska fasiken söka på google efter dunderkurer. JA det ska jag göra.

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0