music

Har snott mammas dator en sväng, min laddare är paj(!?) känns inte sådär jättekul. ibland om man sitter i typ en halvtimme o vrider o vänder på den så kan den hoppa i igen, men nu verkar det inte funka alls. Den är alltså glap, fast nu typ paj. ni fattar!
vet inte riktigt hur jag ska åtgärda det problemet, det får visa sig.

Sitter mest och gör ingenting nu, fixar en skön lista på spotify, fixade spotify premium så jag kan lyssna på phonen när jag glider runt i backarna (hehe) kändes som en självklarhet att ha det nu! vad ska jag annars roa mig med på bilresan upp imorgon? O själva känslan o ha musik o öronen när jag glider nerför backarna själv i några dagar. Ah det blir fint det där! helt övertygad!

Funderar på o göra lite slingor i håret, om jag orkar. sen packa, sen handla med mamma, sen träna! Fint de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0