monday morning

Jag har fått en jäkla hosta som inte vill ge sig. Igår höll jag på o hosta ihjäl mig tillochfrån kändes det som, kvällen var värst. Tog lite superhostmedicin, som inte hjälpte ett skit. Att lägga sig o sova o slappna av då var inte det lättaste.

Idag har jag ont i hela kroppen, hosta, o lite feber på det. FINT! Känns som jag har varit sjuk mer eller mindre i ett halvår nu, fast riktigt så illa är det nog inte.
Vart ingen träning igår och blir väl inte det idag heller, FAN!
På onsdag och Torsdag tänker jag iallafall vara frisk och träna och på Lördag tänker jag vara ännu friskare. fint det!

Den här dagen ska jag nog spendera här all alone i soffan med en bra(!?) film och sen skulle ag vilja ha nått gott o tugga på. Men inte finns det nått godis i det här hushållet, finns det godis här, då äter vi upp det fort som fan! Så istället får jag kanske ta och baka nått om jag finner ork till det.

Nej, filmmys nu! kult

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0