home

Blev visst lite dålig uppdatering där ett tag, jag njöt av mina sista dagar i sälen. Igår lämnade jag nämligen sälen med en stor tår i ögat. underbart ställe det där, alltid varit o kommer alltid o vara! I lördags var det sånt där underbart fjällväder också som får mig o rysa sönder, helblå himmel, en stor sol och lagom kallt. UNDERBART!
Jag vill tillbaka redan, hoppas jag åker en tripp tillbaka snart, jag menar, vintern är ju inte slut än på ett tag. Sälen i Mars brukar vara heeelt otroligt jätteunderbart, så det vore ju inte helt fel.

Aja, nu sitter jag här i soffan på Sörmlandsgatan igen, äter lite marabou och funderar på vad dagen har att erbjuda, antagligen inget. Träning ikväll lär det iallafall bli, först var jag sjuk typ 1 ½ vecka, sen tränade jag 1 träning sen åkte jag till fjällen 1 ½ vecka, såå, det känns som det är dags nu! Fysträning är kvällens träning, känns sådär när man varit ifrån träning så länge men äh, jag har ju kt snowboard/skidor så lite har jag ju hållt igång, visstvisst!

nej, vi säger så. hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0