go go go

På nått sätt känns det som att det här blivit en "sjuk-blogg" men vad ska jag skriva när jag bara sitter här o är just..sjuk? nej precis. det får ni ta helt enkelt!
Jag har ledsnat totalt på o vara sjuk nu. O inte kan jag spela cupen imorgon nu heller, fan fan fan! Så imorgon finns jag på en jävla plaststol på läktarn i duveholmshallen hela dagen, inte skönt!. Vill speeeela, Men, man ska väl sätta hälsan före I guess. men känns så typiskt o bli sjuk nu. Fast känns ännu viktigare o vara frisk till på Torsdag när det bär av till Sälen, får satsa på det helt enkelt.

Nu ska jag äta äggmackor till frukost, lyx! Fast det är inte så lyx längre för nu när jag har all tid i världen på morgonen blir det det nästan varje dag, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0