fintde

Igår spenderade jag 12 timmar i duveholmshallen, sen for laget hem till Petterssons och käkade pizza, satt fint det, fint lag också för den delen, dem var duktiga på cupen! Spelsugen fanns igår vill jag lova, inte så dåligt heller. Så nu är jag GALET träningssugen, vill träna nu nu nu. Tur att vi har träning imorgon, dock fys, men det får funka, har ingen feber längre, så lite borde jag kunna vara med, trotts hostan. Sen hinner jag bara träna på Onsdag också sen åker jag till sääääälen! Så det blir typ 2 träningar på hela den här månaden eftersom jag har varit sjuk och sen åker bort, haha men vafan, åka snowboard kan vara jobbigt det med. O när jag kommer hem från Sälen, då äre bara o kötta!

Varit en sväng till Maxi idag, gled runt lite och köpte även hostmedicin på droghandeln, fint de!
Längtar galet till solsidan ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0