eight hour

Spenderat kvällen i duvehallen och spenderar även hela morgondagen där. Tillbaka till old times liksom, bodde halvt som halvt i duveholmshallen förut när jag spelade handboll så jag gillar o vara där, har ofta funderat på att flytta in där, men får se hur det blir med det. Nu är det dock inte handboll utan fotboll som gäller (som ingen troligen har missat), det blir från läktarplats men det känns rätt lugnt. Hade det varit handboll hade jag gråtit krokodiltårar (eftersom jag börjar gråta så fort jag ser en handboll i stort sett). Det är så mycket kärlek o minnen i den sporten så om någon bara förstod. Nu är det fotboll o det är ju fina fisken det med men där finns det inte lika mycket bakgrund och minnen om man säger så. Har ju trotts allt bara spelat.. 4-5(?) utomhussäsonger och typ en halv inomhus, haha. Men det är fint, men minnena byggs liksom upp nu, så fotbollen lär jag sakna (om jag slutar) när jag är, hm, låt säga.. 25.

Nog pratat, borde sova eftersom jag tänker befinna mig nere i hallen vid 8 för att se laget krossa första motståndarna. go go! köttfifan!

Nej, sätter punkt där och hittar på nått vettigare, antagligen försöker sova om ett tag, får se hur det går, är trött men hostan hindrar mig på nått sätt ifrån o sova. Tror jag tar en svälj cocillana innan, dock har det inte hjälpt ett skit hittills men vem vet, under kan ske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0