cold as ice

Idag mina vänner bjuder sälen på -20 grader celsius. Känner mig inte jättesugen på o ge mig ut o åka idag, dock ser det ut o bli klarblå himmel o sol. men minus tjugo? tål att tänkas på. känner iallafall inte att jag behöver stressa ut. Skönt det! skulle vara jäkligt skönt o gå till experium o bada i varmt vatten, eller varför inte bubbla lite!? Men orkar nog inte ta mig dit heller. Det visar sig vad det blir av dagen.

Idag kommer det upp skidor till mig, KULt! Har ledsnat på snowboard nu, eller ledsnat o ledsnat, det är kul, i backarna, men på det här jäkla fjället är det bara massa transportsträckor för o ta sig till ställen, o då är det inte kul med snowboard. kul med lite vaaariation!

Imorgon hoppas även Frida och jag på att få räknas som 20åringar och få komma in på harrys och se Oscar Linnros. hoppet finns iallafall, haha! Mer än så kan man inte göra.

Är godissugen dag ut o dag in här uppe, o sugen på mat. Allt. V-I-L-L   Ä-T-A! japjapp, hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0