2011

Kanske dags o skriva lite igen? Så släkten håller koll på mig ;)
Nyår är förbi och det firades in så fint så fint! Gårdagen var.. lugn, väldigt lugn. Låg mest i fam.juhlins soffa hela dagen och sov till och från. Idag tog jag mig hem, såg ut som jag hade "dagen efter" idag, men nej. Grejen var bara den att jag inte hade med mig några kläder när vi åkte dit nyårsnatten. Så jag fick helt enkelt ta vad som fanns, lite ihop-plock sådär. Hade ingen riktig lust o ta på mig nyårsoutfiten o åka buss hem så det här vart ju kalasbra!

Har även hunnit med att träna nu, fint det!
Nu - soffhäng!

Kan ju kanske ta o skriva lite om 2010 någon dag, kan ju vara intressant o se hur fint jag haft det, bra, vi kör på det.
Puss

Studenten 2010 var fin den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0