13

I natt var ingen kul natt. Vaknade först vid 2 och svettades som aldrig förr, låg och dyngsvettades en timme o sen började jag tokfrysa istället, så mycket så jag låg o darrade o hacka tänder. Så där låg jag i natt i 2-3 timmar och inte kunde sova o svettades/frös som en..oxe. Ja, ni fattar. Inte kul alls!

Vaknade imorse och hostade lite sådär fint och nu sitter jag i soffan och läser lite på tjuvlyssnat, rätt bra underhållning. Men ska nog ställa ifrån mig datorn och dra igång en film eller så. k-u-l!

Från tjuvlyssnat:
En mamma och hennes dotter ~5 står i kön till Lisebergs entré.

Dottern (exalterat): Mamma, mamma, jag vill åka rulltrappan!

kul jul

hejdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0