-

Blivit åkning i Lindvallen idag, vädret var dock ingen höjdare. Blåste storm (typ) uppe på fjället. Så liften upp var ingen höjdare. Bättre vart det inte heller när det började snöa på det också, fast det avtog efter ett tag så det funkade fint ändå. Tog en fin lunch på Mc Donalds också, lär väl bli mitt lunchställe hela veckan nu när jag ska åka själv i några dagar. I morgon åker nämligen mina medåkare hem och lämnar mig ensam kvar här, o sofie jobbar till Fredag, så jag ska roa mig själv. blir fint det!

nej, en dusch kanske. Fast egentligen får man tydligen bara duscha varannan dag här, men jag fick dispens för o duscha av mig snabbt för att jag hade åkt hela dagen o svettats! Tog en sväng på after ski'n idag med, jag gillar Lindvallens after ski. dragig är den. Så skönt med after ski, folk ser ut som fan men är lika glada (om inte gladare) för det. O när bandet spelar riktiga sköna after ski låtar så blir man på rätt bra humör med. wooopa wooopa!

just, en dusch. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0