-

Jag har nog aldrig i hela mitt liv varit såhär godissugen.. helt galet. har inte ätit en endaste godisbit på heeela dagen. Vet inte när det hände senast. haha!
Har ont i hela jäkla kroppen efter att ha gått/stått o gjort konstiga lyft i 2 dagar nu. Den konstigaste krämpa jag har är i min högra skinka, känns som nån har sprungit 100 meter och liksom kastat sig med foten före o sparkat mig där, skumt dedär.
Hälsat på elefanterna och kamelerna har vi gjort idag också, jag var en rädd skit. Vågade inte ge morötter, vågade inte ens nudda elefanten. men kameljäkeln nuddade jag faktiskt! Stolt tjej!

Imorgon tar jag mitt pick o pack o drar mig mot kholm för att på Torsdag dra mig mot Sälen, som jag har längtat, helt galet!

Nej, plocka ihop lite grejer som ska med hem imorgon kanske? Åker med mormor och morfar hem, kalas ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0