yummi!

Godmorgon. Har precis ätit frukost, en bagel, sen tog jag efterrätt på det, världens godaste munk, mumma! Kvar sen igår när Daniel fyllde, och i kylen står det även en chokladtårta/chokladkaka som ser sådär äckligt god ut, så den ska jag också äta lite av, men det tar jag senare, eller både nu och senare? hm aja de visar sig.

Kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska följa med några till.. (Vart dem nu skulle, kingston, kensington? Haha ingen koll.) eller om jag mest ska ligga här o chilla hela dagen. Vet inte riktigt vad jag är sugen på, är sådär äckligt trött, skulle behöva sova typ 8 ikväll sen, men inte lättaste. Fast jag måste sova skapligt för imorgonkväll ska jag vara barnvakt i en annan familj på kvällen och det är ju bra om jag kan hålla mig vaken då, haha.

Kollar flyg hem to La suecia också, men varför ska alla flyg vara så äckligt dyra när jag kan åka hem för? :( Det känns sådär. Får väl se när jag kan åka hem. Om nån betalar min flygbiljett, (faaaar, vill du ha hem mig!?) haha ;) Blir nog bra det där, det tror jag allt. På nått sätt ska jag nog komma hem. Cykeltaxi hem annars? Fast det blir nog rätt dyrt det med, o svårt över vattnet med kanske.
Jaja, dumt o sitta här o filosofera över det.
m-å-s-t-e h-ä-n-g-a t-v-ä-t-t!


Kommentarer
Postat av: Tolle

Om du börjar gå ned mot havet så lägger jag i båten i Göteborg och börjar åka,så ses vi i London hamn om en stund

2010-09-14 @ 11:52:42
Postat av: Tolle

Jag kan väl lägga i båten och hämta dig i London Hamn

2010-09-14 @ 17:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0