Yey

Okej. Om cirkus en månad tackar jag för mig i London :)
Det känns bra, vi har pratat a lot här o kommer fram till att dem faktiskt inte behöver någon au pair egentligen. Dem behöver nån som hämtar upp Daniel från skolan. Känner mig rätt lättad, har typ en månad kvar här, ska jobba som vanligt nästan. Fast laga lätt mat, och bara till mig o Daniel. Typ Pizza, pasta. Sånt jag är kung på!

Det var nog det här jag behövde, helt plötsligt försvann klumpen i magen!? Fast jag kommer sakna London och alla sköna prickar man har mött här, det kommer jag. Men hey, det är väl bara o åka o hälsa på London.

Ska bli skönt och komma hem till alla mina nära o kära.
O se bästa av allt var nästan att jag fick åka hem för min far, bara jag inte slutade blogga, det är ju kanon?! Vilken deal liksom.

Nej, en dusch på det här tror jag allt. Sen ska jag nog kolla på idoooool <3

Kommentarer
Postat av: sara ala-mutka

nooooooo! nemen hoppas du får det bra hemma också, vi får ta och ses innan du försvinner för gott! puss

2010-09-10 @ 11:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0