work it out

Shit, känner mig helt konstig, helt veck. Som att jag ska svimma när som helst. Helt.. bortdomnad i huvudet typ? o när jag blundar snurrar allt. Konstig känsla. Att jag knappt inte kan andas gör ju inte saken bättre direkt. Vill bara lägga mig ner och sova, men det har jag ju inte tid med, eller ett tag kanske. men nej.

Måste ta tag i packningen sen också, vet inte riktigt hur det ska gå till, eftersom väskan var helt packad och 1 kg för tung på hitresan. Har ju köpt endel saker när jag varit här liksom. Pluss att både mamma och sofie gjort beställning på converse m.m. O det väger ju endel liksom. AAAH! Hjälp mig någon, hur ska det här gå till? tror jag kommer få skicka hem en del grejer, kuljul. Nej, Jag ska packa ner lite nu o se vad som får plats tror jag allt. Det här vet man aldrig hur det slutar..

Kommentarer
Postat av: Sophia

Fan vad lääääskigt, jag har precis samma känsla! Alldeles snurrig i skallen?!

2010-09-20 @ 12:08:07
URL: http://sophiahokdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0