where are you?

Plöjt igenom två idolavsnitt nu, o när jag ska se det senaste så funkar det inte. Sophias var likadant, men hennes hoppade igång, men inte mitt. Tillfälligt avbrott? Skojjaaarruueeellaah? Lack man blir.. O sen sitter hon o skriver "haha, vilka människor" o "det är synd om dig som missar det här" Schysst liksom?

Känns som jag har alla dagar planerade innan jag far hemmåt, vilket är grymt. Mycket kul o se fram emot, hoppas jag. Det enda som känns lite oklart är morgonkvällen. Endera utgång, men isåfall ska det vara en riktigt jävla kul utgång, annars kvittar det. kan ju inte ha en dålig sista utgång i London, nej det håller inte. Isåfall satsar jag hellre på en grym myschillkväll med Carro, är ju inte så pjåkigt det heller egentligen, det kan ju inte misslyckas. hehe. Hade jag vart rik hade jag följt med på musikal, men det får bli nån annan gång!

Nej, nu ska jag banka vett i tv4play, jag-vill-se-idol,-okej?!
TROR FAN JAG FICK IGÅNG DET NUUU! Puss natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0