vilsenemma

Shit vilket äventyr jag varit ute på,
gick i Richmond park, gick ut samma väg, GICK VILSE o åt helt jävla fel håll men trodde iallafall att jag var i typ Richmond sen, fattade ingenting och tyckte att bussar o allt körde åt fel håll. Men egentligen var det jag som var åt fel håll. Jag var åt hammersmithhållet? heeeelt andra sidan?! svårt o fatta, fattar inte själv hur jag lyckades. Förlåt far, jag använde google maps på telefonen, men det här var verkligen ett nödläge :/ haha!

Nu har jag duschat och ska byta om, tror fan jag gått över en mil, kuuhul!
Vet inte om Malin redan dragit in till Kingston eller vad hon gör, hn kanske tröttnade på att jag aldrig kom tillbaka, o det kan man ju förstå. haha

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin blogg :)

2010-09-17 @ 13:15:58
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Cissi

Trevlig helg! =)

2010-09-17 @ 13:35:25
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0