heaaaddaaache

ALDRIG HAFT SÅNHÄR HUVUDVÄRK I HELA MITT LIV!
Ligger fortfarande instängd på mitt rum, ingen aning om vad som händer downstairs, no idea. Vill inte veta heller. Funderar på o gå o köpa godis, för omväxlingsskull. Bara ätit typ mer än en 200g marabou om dagen, men det är ju lugnt. eller hur?

Ska hämta upp Daniel på skolan sen iallafall, han skulle visst sluta halv 5 idag, kraken. Lider med honom, annars slutar han 4, direkt hem o så har han 2-3 läxor. sjukt ju. stackars grabb..

Nej, jag svälter o mitt huvud sprängs, lite mat o godis o cola på det kanske?
Behöver träna, det här är inte okej..

Kommentarer
Postat av: Jocke

När du kommer hem ska vi köpa snygga löpkläder och börja springa lite:) du kan få den vita nike-jackan på intersport och en fin keps av mig=)

2010-09-09 @ 15:14:49
Postat av: emma

Hehe, ja fint ju :) <3

2010-09-09 @ 16:35:03
URL: http://emmajhlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0