tisdaggggg

Hittade till skolan förut, duktig idiot! Daniel var så snäll o söt så och ville spela spel på min iphone sen. Då kom jag på världens bästa deal, först läxor, sen spel! Och hej vad det gick, vi gjorde både massa tal matte och sen typ historia. Och jag måste säga, fan vilken smart grabb, han har gjort talen innan jag börjat fundera på vad det är ens. O dem gör endel saker jag inte ens gjorde på gymnasiet. holy macaroni!

Iallafall, Dagen har rullat på bra. har varit trött som en gris, men hey. sova kan jag göra nån annan gång. Typ snart, förhoppningsvis.

Tror inte nått av det jag tvättade idag behöver strykas imorgon. HOW LOVELY? Men det dyker säkert upp nått. Det värsta jag har gjort var imorse när jag strök påslakan o lakan. Inte easy. dubbel påslakan. typ 2,5 meter åt alla håll. Inte easy.
Iallafall, tror jag ska möta upp en tysk Au Pair imorgon på dagen o ta en fika eller promenad eller nått kuligt. Hon bor typ på gatan brevid. Beroende på när jag slutar jobba så kanske jag följer med en annan tjej som frågade om jag ville följa med till Svenska Kyrkan imorgon, (hon poängterade att man inte behöver vara kristen ;) ) Dem hade nått där typ "ung i london". Kan väl vara nice o träffa folk. Fast känns som jag har träffat a lot of people första veckan bara :P anyway, vi får se hur det blir med kyrkan. Jag är inte så kyrklig av mig.

Nu sitter jag o väntar på ett rim, av min älskling Joakim. (höhö fyndigt) Älskar när han rimmar åt mig ;)
Sen tänker jag sova. skulle behöva sova nu egentligen, hmm.. hårt liv jag lever.

Föresten, Jag älskar min pappas kommentar:
typ "jag gillar din blogg, när jag ser att det kommit nått nytt när jag är på jobbet. Då stänger jag av grävmaskinen o läser. Då blir arbetskamreterna sura"

Haha, vem gillar inte min blogg? upp med en hand.. ingen. Nej juste. alla älskar den!


Kommentarer
Postat av: caroline

HAHAHHA "då stänger jag av grävmaskinen och alla blir sura".



Vad sägs som tidig morgonshopping på fredag??? PRIMARK

2010-09-08 @ 10:42:49
URL: http://carolinehelenalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0