love ikea

En halvtimme senare sitter jag här igen. Torkade lite disk, tyå 2 skedar ch två glas typ. Drog igång maskinen med vittvätt, then - ready!
Pratade med Jayne om fothelsiket också, hon skulle prata med doktorn tor jag. Frågan är vad det kan vara? Gör ont när jag går på den o  när jag gått mycket så värker det även i den. är som en liten knöl på utsidan, hmm..

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu, kanske vila/sova lite, vila lite mer, duscha lite, hänga en tvätt o vita en tvätt, o måste stryka några skjortor nån gång med. Men inte nuuuuu.

Orkar inte ladda in bilderna från helgen heller riktigt nu, ligger här o käkar ikea-chips och mest njuter!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0