3sept

Blev att gå till Costa med Sophia, Malin och en Dansk tjej, kristine. En latte och en baconmacka på det, yummi!
Nu sitter jag mest o väntar in tiden så jag kan laga some sausages (stavning?) with some buns. Plocka ur diskmaskinen tror jag allt att jag ska göra med, borde jag klara av. haha, quite bad otherwise.

Föresten, imorse åt jag fikabröd till frulle, ibland har man det allt för bra. Dem är ju lite spec här, men.. jag gillar det. Kladdigt "fikabröd" med chokladbitar i. kan det vara nått annat än gott? Nej precis.

Får känslan av att jag kommer spendera varenda öre den här helgen, inte okej. Men jag behöver shoppa lite, och jag behöver ta mig in till London, jag behöver äta osv osv.

Nej nu vill jag att klockan tickar på lite så att jag kan bli free sen o göra mig iordning för att ta mig till Brick Lane eller vart vi skulle. Tror Carro ska övernatta på min bäddsoffa med, hoppas det iallafall, så jag hittar hem ordentligt, haha!

Nej, more updates får komma senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0