Laaast day

Har lagt mig i sängen nu för att sova sista natten i London, för imorgonkväll lyfter planet o tar mig hemmåt Sveedala igen, gött!

Innan det har jag endel att uträtta. Ska gå upp o starta tvättmaskinen här (för sista gången), sen måste jag nog gå för att försöka hitta någonting att skicka hem lite av packningen i. Heelt kaos, får verkligen inte plats. aaaah! Vill inte ha massa övervikt, nejtack. Kommer säkert fp det ändå dock, hrm. Iallafall sen hem, hänga tvätten här (för sista gången). Seeeen är planen lite oklar, Malin snackade om att hon (och Sophia!?) skulle till Westfield, låter ju liiiiiiiiiite lockande. Men, ett problem, jag måste ge katterna mat, VID ETT!? woot? Ska jag sitta hemma för o vänta på o vattna katterna, nej där går nog gränsen. Idag gav jag dem maten typ typ 2 timmar tidigare, whooppps. Kan väl inte spela någon roll!? Iallfall. Nångång ska jag få klart packningen med. Sen ska jag hämta Daniel på skolan sista gången. Sen hem, droppa av honom, Få skjuts till Clapham Junction, hitta själv där o bära 2 tunga väskor i massa trappor o skit!?, hoppa på ett tåg till Gatwick, hitta på Gatwick, Shaaise. Sen flyga hem! Väl hemma hoppas jag på storbesök på flygplatsen, Förhoppningsvis av både mamma och Jocke, men det visar sig. Det vore iallafall Top notch! haha

Nej, dags o sova bort sockerruset jag har i kroppen, förjävligt känns det. När jag kommer hem ska jag leva på frukt o träna varje dag.. eller? hm.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Hihi, det klart du ska vattna katterna kl 1, hur ska dom annars klara sig ;), frågan är bara vem ska vattna dom i morgon kl 1 ? för det lär ju inte du kunna göra...Jag kanske skulle söka ditt aupair jobb. 4000 kr för att vattna katter o stryka några skjortor o hämta Daniel i skolan... Herregud det har ju jag gjort gratis i hela mitt liv ... ;))))

2010-09-21 @ 09:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0