Bye London

Shit, vilket väder London bjuder på idag. Varmt så man tuppar av, vill helt gå omkring i bikini, vi snackar sommarvärme alltså. Vet inte vad som hänt? alla tidigare dagar det har varit sol, vilket faktiskt har varit dem flesta dagar så har det iallafall varit lite ruggigt. Jag har trallat omkring i halsduk och en del frusna jäklar har knallat omkring i dun(!?)jacka. Hoppas för deras eget bästa att dem lämnade den hemma idag.

Iallafall, har precis kommit in igen en snabbis. Mötte upp Sophia, handlade på waitrose och satte oss på en bänk i solen o bara njöt. O jäklar vad gött man hade det då! Men sen var det dags o gå hem, eller jag cyklade på hennes kids cykel, hehe sniggt! o nu sitter jag här med en överfull väska, ett överfullt handbagage en proppad postbox som jag ska skicka hem, OCH en massa kläder och saker på soffan? hmm.. Känner mig lite smått stressad också. Meeeeeeeen, det ska väl lösa sig det här kanske. förutom att mina väskor redan är väldigt heavy!

Det här blir nog sista Londoninlägget. Tänkte packa ner datorn nu så att jag är redo o åka när jag har hämtat Daniel. Så får vi se om dem skjutsar mig till Clapham Junction eller om dem skickar mig med en taxi. Sen får vi se om jag kommer med flyget. men jag hoppas verkligen det. vore ganska.. jobbigt annars!

Puss hejdå älskade London!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0