2.sept

Okej, efter en jäkligt tråkig o seg dag med en farmor som numera går mig på nerverna så åkte jag in till Oxford Street och mötte upp Caroline och tog en jäkligt snabb sväng på Primark, orkade inte riktigt kolla efter något men roffade åt mig en halsduk o 7-pack strumpor i farten. Good work!
Efter det gick vi och mötte upp två andra tjejer Carro kände o åt på Nando's(?) på Baker street. O sen letade jag mig hem på tunnelbanan o bussen, gick bra för första gången. Enda tabben idag var att jag gick åt fel håll när jag gått av bussen (y) Men det löste sig ju även det, eller hur?

Imorgon ska väl farmorn visa mig lite onödiga saker igen. Hon är här för o hjälpa mig i början. Men jag kan med 120 % säkerhet säga att det skulle vara lättare om hon inte var här. Igår höll hon på o sätta en kniv i ögat på mig o idag höll hon på o elda upp både min arm o mitt hår på jäkla gasolplattorna.

Jag har föresten lärt mig koka pasta idag (som att jag inte skulle kunna det?!?) Kan lova att jag är bättre än Farmorn på o koka pasta, tror hon kokade dem jäkla små makaronerna i minst 30 minuter. Mm, Tasty!

Nej, imorgon väntar en liknande tråkig dag like this. Hoppas hon åker hem snart! hähä grym jag är.
Dags och sova tror jag, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0