Juuuust hate it

Statistiken går rakt uppåt. Kul hörrni, Välkommna!
Vad jag gör? Ja precis, ligger i sängen än, men kalla mig inte slöhög. Nej! The skallebank vill inte ge sig.

Smidit lite mer planer inför helgen, ser ut o bli en bra helg med både lite utgång o turistande o shopping. Lööve it! Att pengarna runnit ur handen på mig trotts att jag inte gjort nått dem här första dagarna är en annan sak, hur ska det här gå!? Vart tar pengarna vägen? Ingen som vet, jag har säkert blivit rånad, kul liksom.

Funderar på o släcka ner o sova snart o kanske vakna upp o feeela good tomorrow, men klockan är ju bara 20 i 11 här, kanske är lite klent? anyway, Jayne sa förut att hon skulle komma upp med någon superdrink innan jag skulle sova, som var bra mot halsont, näsan, feber osvosv.  Service kallar jag det, fast.. hon verkar ha glömt bort mig, dålig service.

Nej, ska nog gå o borsta gaddarna o lägga mig, i hopp om bättre dagar än den här skitdagen.
Bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0