Torsdagsmorgon

Ligger o grinar lite i sängen, för första gången har jag hemlängtan. Drömde att jag var hemma med Joakim och Mamma och var helt säker på att det var hemma i min säng jag vaknade när jag var hemma, men det insåg jag ju ganska snabbt att det inte var :(
Inte nog med det utan jag ligger även här under täcket o fryser o känner mig inte alls speciellt pigg, huvudet dunkar som aldrig förr, men inte kan man sjukanmäla sig här inte, vad mycket lättare allt var när man gick i skolan. Får väl se hur länge jag orkar med den här dagen, just nu känns det som jag kommer spy snart. Kul o veta, haah?

Måste väl kila ner o ta nånting o äta snart, vet inte riktigt vad dages planer är. Antagligen något tråkigt. Längtar bara tills jag får helg. Imorgon tror jag mest att Jayne skulle visa mig hur jag ska ta mig med buss till Daniels skola, hon hade tagit ledigt imorgon. Så sen borde jag vara rätt free, o Lördag o Söndag med, skön-t!
Tror jag har lite planer smidna för helgen, ser bra ut!

Nej, Puss


Richmond park


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Men lilla vännen va tråkigt att du känner dig ledsen, kanske för att du inte känner dig riktigt pigg.Jag har skitont i skallen idag så jag är hemma o mår skit. Vi får prata lite i kväll på Skype... Kram

2010-09-02 @ 10:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0