in the park

Jag har typ.. helg nu? hur skönt? det enda jag gjort är att hängt upp en tvätt och bäddat en säng, rätt soft ändå!
Sitter o dunkar lite musik för tillfället men tror att jag ska ta tag i saken idag, efter sådär tre veckor av ren lathet och ca +10 kilo fett på kroppen av allt godis, så tänkte jag ta en lång fet promenad i/runt parken med musik i öronen istället, det här håller ju liksom inte. Har bytt ut mat mot godis(+ lite skräpmat) när jag har varit här, tur att jag åker hem på Tisdag. shit! Känner mig som en säck potatis just nu, o har 515 blåsor i käften, minst, skönt liksom!

Men nu frågade Malin om jag skulle med in till Kingston. Hon har förstört mina hurtighetsplaner varje dag, haha! Men det låter ju lockande, det måste jag erkänna. Så tror jag ska ta en promenad i det sköna soliga halvkalla vädret först o sen göra mig iordning för o åka dit. LÅTER GREAT!

Nej, dags o röra på fläsket!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0