tvättarn

Min värdmamma slänger alltid in tvätt i maskinen på morgonen, o jag startar den, helt nödvändigt, verkligen. Men iallafall, idag hade hon bara slängt in ett par fotbollsstrumpor och en gammal träningsjumper typ. Vad tänkte hon då kan man ju undra? Hon sa att jag skulle starta den, men känns ju gaaaaaaaaaaanska onödigt. får väl tvätta lite av mina kläder, som egentligen inte ens behöver tvättas. Har jag sagt att inga kläder blir rena här? endera har dem en kass maskin (som dock ser rätt ny ut) eller så har dem kass tvättmedel. Jag vet inte, mer än hälften av det man tar ut ur maskinen är fläckigt, o dem säger att det ska vara så typ!? haha man undrar ju..

Måste plocka undan lite på mitt rum sen också, ska komma någon o kolla på det tror jag. Nu ska familjen hyra ut rummet o dra in lite cash istället för o låna ut det o förlora cash på en aupair. Låter ju rätt smart, dem kommer bli rika, från att förlora massa pengar i månaden till att dra in massa pengar varje månad, vilket drag, shit!

nej nu ska jag leta upp lite rena kläder o tvätta, bara-för-att! Strka orkar jag inte nu, det får nog bli efter promenaden med Malin & Sophia. Sen ska jag hämta Daniel, halv 5 idag tror jag, stackars unge. Sen ska jag göra hamburgare med bröd, pommes, såna bönor i tomatsås(!?!) Aa, bara han är nöjd!

Nej, dags o ta tag i tvätten!
Pusss


Kommentarer
Postat av: thess

haha, skrattade när jag läste om tvätten. Jag håller med dig, den blir inte ren!! Diskmaskinen är också halvkass för saker där blir inte heller rena. haha såå roligt!!

2010-09-16 @ 12:48:26
URL: http://bythess.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0