tokovärt

Okej? Nu ska tydligen 19åriga storebror vara hemma också? Vafan ska jag vara hemma o vara "barnvakt" då för? ibland undrar man.. Sista lördagen här också. Nej men visst, jag sitter väl här. Jag behövde inte ens vara där nere vid Daniel jag kunde sitta här uppe om jag ville? j-ä-t-t-e nödvändigt kan jag tycka, absolut!
Fast iofs så är 19åringen som en 10åring också så, gör inte en släng, bara lämnar allt, plockar fram allt, o sen lämnar det. Man undrar ju hur Britter uppfostrar sina barn.

Så jag vet inte, jag ska väl sitta här o.. njuta av livet, eller nått. Inte har jag nått godis heller :( Ska nog fasen gå o snylta nått i skafferiet. det är jag värd kan jag tycka! Sen sa hon att jag skulle ta för mig o ta en pizza där nere, så det ska jag kanske också göra minsann! Eller så ligger jag helt enkelt bara här o dricker vatten! haha Allt gör ont o äta ändå, jäkla blåsor, fler o fler blir dem o ondare o ondare gör dem, aaah blir galen!

Nej, ska se om det finns något kul o se på webb-tv tror jag allt. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0