tidig morgon?

Godmorgon!
Trött och jäklig ligger här i sängen igen. Känns sååååååååå meningsfullt o behöva ställa klockan på 7.30, traska ner, dra igång tvättmaskinen, stå och vänta och hänga tills alla går o sen gå upp igen? Jag ställer alltså klockan bara för att dra igång tvättmaskinen, som likagärna skulle kunna dras igång 10 eller 11 eller vad-som-helst! Gaaaah!

Men jag är happy, det är ingenting o stryka :) så jag är lite glad ändå! Men i maskinen jag drog igång nu va det både skjortor och såna konstiga lakan som har resår o är knögliga i ändarna, som man sätter runt madrassen, dem är inte kul o stryka, tro mig!

Kan inte riktigt bestämma om jag ska sova lite nu, eller om jag ska gå ner o äta. Svårt val. Skulle behöva sova, har konstant huvudvärk hela dagarna och ögona är som icapåsar, men, jag vet inte.
Ikväll ska jag sova 10, okej Jocke? ;)
hihi

Nej, inte mycket vettigt o skriva.
bjuder på en bild istället. Kanske kan lägga in helgens turistbilder sen, men nu orkar jag inte, fööör lat! bad

Okej, hittade ingen bra bild härifrån så fick bli en från Egypten bara för att jag vill åka utomlands (Ja, till nått varmt ställe, inte London) geeeeeee mig sooooooooooooool!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0