t-r-ö-t-t-t-t-t

Precis färdig med dagens sysslor, NU liksom!? jag som ska sluta vid 10.30, men men.. vad gör man inte. Egentligen är jag inte ens färdig, har inte stallt undan strykjärn o bord, var så sablarns varmt o inte heller plockat ur diskmaskinen, aaah jag blir tokig. JAG VILL HEM!

Aldrig varit såhär jäkla trött, jag lovar, höll på o somna ståendes när jag strök förut, då mina vänner, DÅ är man trött. shit. Tänkte hinna med o både sova en sväng nu och gå en promenad i Richmond park, inte rört mig för fem öre på cirkus 2 veckor, det är inte okej.
MEN, nu vart klockan så mycket. tror inte riktigt jag hinner med båda. Frågan är vad som är bäst o göra, för o bli pigg skulle jag nog behöva sova typ 5 timmar, o det förstår man ju att det har jag inte tid med, sover jag en timme typ så kanske jag bara blir ääännu segare!? kanske inte ens kan somna, kan nästan aldrig sova på dagarna. Går jag ut o går kan jag bli piggare, men kan även bli tröttare. Svårt det känns det här. j-o-b-b-i-g-t!

Jag gillar o vara själv här hemma iallafall, jag gillar familjens skafferi, speciellt kakburken, he-he-he! yummi!
Nej, nu ska jag tänka ut bästa lösningen på mitt tröttproblem. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0