sweeet

Fått nån jäkla kräm till foten, får vi se om det gör susen. Han trodde bara att det var någon inflamation, så det är ju bra. Men jag förstår inte varför läkarna här har kostym, skjorta, slips och finskor o sitter på ett rätt flaschigt "kontor" Kändes ju sådär o slänga upp mina skitiga, svettiga fötter i hans händer då. Meeeen, not my problem. Var lite kul o bli kallad "Ms. Larsson" iallafall, så det var nästan värt läkarbesöket ändå, även jag helst hade velat lagt mig o sova en stund då. To late nu, somnar jag nu, kommer jag aldrig vakna, typ.

Om cirkus en timme ska jag gå o hoppa på bussen. Vad dumt det lät? Men nej, jag ska inte hoppa på bussen, jag ska åka med bussen. Iallafall, jag ska hämta upp Daniel, själv. Glurp. Undra om jag hittar till skolan. Han går på en söt liten privatskola som bara är för pojkar. Man måste typ ringa på en grej för o få komma in, flott. Dem är så söta i sina svarta finskor, mörkgråa finbyxor, vit skjorta, slips o en mörkblå blazer. Dock hade Daniel spelat fotboll i sin outfit igår och kom hem med ett par byxor som var helt gröna på ena knät o även hade ett litet hål. Men det är en annan femma.

Nej, måste nog fasiken gå ner o ta mig en macka eller nått.

Föresten, fick paket från mamsegull idag. En adapter och EN  STOR MARABOU! gash. Det tråkiga är att den snart är slut.. Jag kommer bli tjock. Jag äter godis här som att det vore mat, inte okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0