sööndag

Ligger mest o drar mig i sängen. Carro ligger i bäddsoffan brevid.
Igårkväll började vi på  på en bar, B @ 1. Gick sen vidare till couckoo och festade vidare. Bra kväll helt enkelt. Åkte hem runt 3 någongång med carro som sällskap, missade att hoppa av bussen och hamnade lång åt skogen. Tror vi somnade båda två, jag vaknade av att carro sa "här är king's road, här ska vi av!" slängde oss av bussen. Men inte var vi på kings road inte, nej. Vi var nästan borta i richmond. Bra gjort! Hittade iallafall en 24h affär och köpte lite godis, mumma! Sen traskade vi mot hemmet ett tag innan vi insåg att det var långt och tog en buss istället.

Åker kanske in til Hammersmith idag, carro hade fått lön så den ska hon tydligen spendera. haha själv får jag nöja mig med att betala bussen. Typ allt jag har råd med, o en cheeseburgare om jag har tur.

Idag längtar jag hem lite igen, trotts att jag älskar london och allt här. Men jag längtar ändå hem till min Joakim. Hoppas jag kan boka biljetten snart så man har ett datum, vore skööönt!

Nej dags o ta tag i dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0