söndagss

Precis tagit en mycket välbehövlig dusch, det var grejer det vill jag lova!

Annars gör jag inte så mycket, fick reda på att jag tydligen ska vara barnvakt här på lördagkväll, kult liksom! O sen ska jag vara barnvakt i en annan familj på Onsdagkväll tror jag, se hur det går, haha!
Fick också reda på att Daniel fyller år imorgon, inte köpt någon present, inga pengar. Haha han kan väl få en teckning eller nått.

Imorgon är jag själv i huset på dagen när alla jobbar/är i skolan. underbart! Första gången jag är det. Ska utnyttja det på bästa sätt tänkte jag, kanske genom att laga pannkakor och äta mig mätt. Låter rätt great i mina öron. Meeeen, vi får se!

Ska kolla färdigt på idolavsnitten nu och sen hoppas på att ensam mamma söker kommer upp på webben, SOM JAG HAR LÄNGTAT! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0