Som bara jag kan

Jag tänker nog sova nu, jag är sådär äckligt jobbigt trött, huvudet väger bly och jag vill bara, jaa sova. Hoppas att jag vaknar utvilad imorgon, skulle vara så gaaalet skönt! Känns rätt skönt att jag hade "babysit" o vart hemma idag ändå, trotts att alex för ett tag sen sa att jag kunde gå ut om jag ville eftersom han iallafall skulle vara hemma, första gången vi pratade föresten, kul liksom. Iallafall, så slipper jag vakna bakis, trött, seg med ångest inför en ny arbetsvecka imorgon. Jag har inte ens en hel arbetsvecka, jag åker ju hem på Tisdag. Då ska jag sova och äta ostmackor i en vecka tror jag, sova-ostmacka-sova-ostmacka-oboy-sova-ostmacka. osv. Sen tänkte jag vara med Joakim också, om han också vill sova o äta ostmackor förståss :) Men det hoppas jag, han brukar inte vara helt omöjlig så!

Nej, eftersom Daniel ligger o ska sova nu så kan ju även jag sova, har suttit o väntat på det här ögonblicket sen klockan åtta nu, så nu tänker jag ta vara på det o förhoppningsvis sova godare än godast i min fina pyjamas, hehe.
Godnatt, Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0