Sockerbakfylla? jamen det är ju självklart.

Nu har jag kommit hem från Sophia's place där vi har käkat pasta carbonara. Och jösses var gott det var med lite riktig mat, var ju ett tag sen sist om man säger så. Så det smakade fint det, o sen lite vitlöksbröd med mozarella på. Ännu finare. Så nu står jag mig, köpte lite kinderchoklad och maltseters också, så än går det ingen nöd på mig.

Fick höra av Sophia också att hon hade samma känsla som mig, alldeles snurrig och konstig. O hon trodde vi hade sockerbakfylla? Hahah, hur kul är inte det på en skala? sockerbakfylla. Så det tror jag på! Matvanorna här har ju inte varit allt för fina, käkat sig mätt på godis varje jäkla dag. Så det vore ju inte konstigt om jag hade fått det. Fast o andra sidan borde jag mer vara sockerfull hela tiden, det borde aldrig hinna gå över till sockerbakfylla? Meen, tydligen.

Just nu vill jag bara lägga mig o sova, får knappt nån luft genom näsan o huvudet bara snurrar o dunkar. Men nej, ingen vila ingen ro, för om bara några minuter måste jag ta mig ner till bussen och åka till Richmond o hämta upp Daniel. Sen hem o laga potatismos, kuhuul. Eller? nej. Men, vad gör man inte. Gary hade gjort den andra maten som var nån jäkla gryta typ, så jag behövde bara göra mos. Schyrre va.

Nej, försöka ta sig till bussen utan o svimma kanske?
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0