sickhouse

Godmorgon!
Här sitter jag trött som vanligt. Har fixat allt som skulle fixas nu på morgonen, tvättat, strykt o sen hängt tvätten. Känns bra! Ska väl slänga på mig lite mer anständiga kläder än sovtröja o mjukisbyxor snart o sen tror jag farmorn o jag ska gå till sjukan för o typ "skriva in mig" och förhoppningsvis få nån tid någon dag. Gör så jäkla ont när jag går, men känns lite töntigt o gå dit ändå. Men iallafall, bra o kolla upp det!

Får se vad jag hittar på tills jag ska hämta upp Daniel sen. Endera sitter jag här o mest har det skönt eller så hittar jag på nått, typ kollar i lite affärer, köper mer godis (höhö) eller nått annat kul.

Nej, en dusch kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0