Richmond

Okej, vart lite stressigt där i morse.
Var in till Richmond med Jayne o Daniel för o se vart jag ska hämta honom från skolan, var ju inte den enklaste vägen kan jag säga. Undra hur många gånger jag kommer gå vilse där? majgash! Normalt sett kanske jag behöver ta bussen härifrån en halvtimme innan han slutar skolan, men J börjar nog förstå hur virrig jag är så hon sa åt mig o åka minst en timme innan på måndag, Good! bra intryck jag måste gjort ;)

Iallafall, har plockat in lite tvätt i garderoberna o hängt lite ny tvätt nu. Så är free till ca half past five, då ska jag göra korv med bröd, jag gillar easy mat ;)
BÄST AV ALLT - Jag fick precis lön, hehe. Fick full lön även jag låg i sängen hela dagen och egentligen inte har gjort ett skit på hela veckan utan mest kollat på när farmorn gjort allt o trott att jag är dum i huvudet. Okej, jag har en bra till nyhet, HON ÅKER HEM PÅ SÖNDAG! wiihoooo.

Så, tänkte fixa mig lite snabb, ser för risig ut nu, det håller inte. Gick upp i morse o drog på mig kläder, that's all. Inte okej! Sen ska jag gå up till postkontoret på stora vägen för o möta några tjejer för lunch!

Dags o sätta fart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0