på, i, runt?

Nu tänkte jag snart ta o sova, känns sköööön-t! Dubbel jackpot idag, behövde inte vara barnvakt o får sen reda på att jag för första gången inte behöver ställa klockan på sju imorgon!? Ingen är lyckligare än jag. Ska inte ställa någon klocka alls. Bara för det kommer jag antagligen vakna jäkligt tidigt o bli sur för att jag inte kan sova, så är det alltid, menmen.
Har lite tvätt och strykning som ska göras imorgon, inte kul för fem öre, men vad ska man göra liksom? Nej precis. Iallafall så ska jag ta en promenad med Sophia och Malin PÅ Richmond park, anledningen till att jag skrev på är för att jag inte vet om vi ska gå runt eller igenom. Sophia skrev först o frågade om vi skulle ta en promenad i parken imorgon, vilket då antagligen var runt parken. Men sen läste jag nyss Malins blogg att även hon skulle med o föreslog en picknick I parken istället. Ibland gillar jag Malins idéer! Förutom när hon påstår att jag är värre än henne när det gäller mat o gottheter? Iallafall, Kanske kan bli både promenad och picknick. Dubbel lycka igen liksom. Vi får se helt enkelt. Nått blir det, och det gillar jag! Jag gillar äventyr(!?)

Tror det är dags för mig och sova, börjar låta som det kan man tycka.
Så så får det bli och sen får jag helt enkelt skriva mer imorgon.
Känner att jag behöver träna, men nog om det. sova. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0