Oxford

Kul att jag somnade sent och vaknade tidigt, när jag låg i sängen hela kvällen igår och kunde sova länge idag, kul, tack liksom! Kunde inte riktigt somna om även jag försökte heller, som vanligt med andra ord.

Nu ska jag ta en dusch och göra mig iordning, sen ska jag åka in till Oxford street för att möta upp Carro och Matilda till en början tror jag! Blir nog great, förutom att jag inte fått min lön, precis som förra veckan, då fick jag den precis när jag skulle gå. Får väl hoppas på nått liknande den här veckan!

Nej, dags o ta tag i saken kanske?
Känner mig lite halvstressad eftersom jag måste vara hemma vid halv 7 eller vad det var ikväll för att vara barnvakt.
Får skriva mer sen. Puss

J<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0