overprotection?

Long long day, fast rätt skön dag ändå.
Vaknade rätt skapligt ändå, o gick upp skapligt med, fixade tvätten och tog det mest lugnt, sen tog jag tag i strykningen. När jag höll på med tvätten kom Malin förbi, vi skulle som sagt ut o gå, även Sophia som dock blev tvungen o ta hand om en hemlös kompis, utslängs kompis, stackare!. Iallafall så gick vi istället ner och letade efter nått matställe, haha. Blev att käka lite pizza på pizza express, shit varför har jag inte ätit där tidigare!? Yummi säger jag bara! Iallafall så fick vi sen för oss o vara lite halvduktiga och promenera till Richmond, där jag hämtar grabben och vanligtvis tar bussen till. Men vi promenerade och råkade ta ett stopp på tesco för att köpa lite glass o godis, ehehh. suuper! Men fram kom vi och tidig var jag så vi hann även ta en kaffe på starbucks, det behövde vi tror jag. Trevlig dag helt enkelt!

Daniel tycker alltid att jag är så Överbeskyddande och att jag är för rädd om honom när vi går till bussen från skolan. Konstigt liksom när grabben jämt ska gå mot röd gubbe och typ går o balanserar på trottoarkanten när alla kör som idioter här. känner ju inget ansvar för honom alls, neejdå. Så han blir lite sur på mig när jag typ drar tillbaka honom i kavajen, haha. men ääh.

Nej, ett idolavsnitt på det här kanske?
Tror det får bli så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0