ohnoo

Precis duschat och tänkte när som helst ge mig iväg till postkontoret och posta ett brev med en liten födelsedagspresent till mamma och en till syster eftersom dem fyller nu i veckan, snäll jag är. Fast.. mamma fick betala frakten om dem ville ha hem paketet eftersom jag är en fattig liten sak utan pengar. Så det fick bli så att om dem ville ha det så fick dem betala själva, mohaha! Hoppas dem blir glada, lite iallafall. det är ju ändå tanken som räknas, eller hur? Bra! så klaga fan inte sen.  hehe

Måste nog köpa shampoo och balsam med, mitt är jättejäteslut. Fick snylta lite av deras idag, hehe baaad. Vid kvart över 3 ska jag och farmorn (Som ska vara kvar en vecka till!?!?!?) Åka och hämta Daniel på skolan. Sen ska jag laga ris, o sen när Gary kommer hem ska vi göra nått med en jävla massa räkor, jag hatar räkor. JAG SVÄLTER! på mat iallafall. äter godis o chips som jag vet inte vad. Allt jag köpte på ikea igår är typ slut, hehe en hel påse gifflar, 2 marabourullar, en chipspåse och snören. oopsi!

Nej, dags o kila, måste stryka sen också, aaaaah!

Kommentarer
Postat av: caroline

HAHAHA! Farmorn är ju världens sötaste! Och räkor är supergott. Du får väl lära dig och äta saker, jag har lärt mig äta massor utav "nya" saker :D

2010-09-06 @ 20:25:22
URL: http://carolinehelenalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0