Norrping

Befinner mig hos syster i Norrköping, ska sova här inatt, pyyysigt! Dagen har inte bestått av speciellt mycket alls. Lite tvättande, en sväng till mormor&morfar på en fika, dock med bara mormor och Sofie. Sen tvingade hon med mig till Norrköping. Okej!?!? Hon ville få upp sin tv på väggen och självklart behöver hon starka människors hjälp för det (jag). Meeeeen, det räckte ju inte med att jag var stark, tv:n står kvar på en stol, hrm.. Har stekt falukorv o kollat på idol med, o ätit fullkornschips(!?) o druckit blå-dåre läsk. Kan ju egentligen inte bli så mycket bättre än så. Sen har hon lockat mitt hår med sån trippeltång så att jag numera ser ut som Carl Von Linné(han på hundringen) i skallen, kanon ju! Nej, nu när jag kämpat o skrivit ihop det här på telefonen. Då får jag datorn. Shyrre! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0