nighty

Jag borde verkligen sova, åh blir så trött på mig själv. Varför inte bara sova så jag slipper vara en zoombie hela dagarna? ja det kan man fråga sig.

Imorgon är en, jobbig dag.
Upp tidigt, fixa tvätt osvosv. Vid halv 11 ska jag åka till westfield med Malin, och kanske sophia(!?). Ett måste när man är i London tydligen. Bara o följa med. synd att det enda jag har i plånkan är några småmynt, men man kan ju ha kul för det, viiissttt?
Sen blir det att hämtga upp Daniel som vanligt. Ta hem honom, som vanligt, laga mat åt honom som vanligt, fast tror han hade träning(!?) iallafall, sen vid halv 8 ska jag över till en annan familj för att vara barnvakt där, haha spännande liksom. Så imorgon är det fuuullt upp heela långa dagen, inte okej. Meen, vad ska man göra!? Nångång därimellan ska jag ha tid o boka flygbiljett med ja, frågan är när!? får lösa sig..

Jag borde verkligen sova nu, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0