MALTESERLOVE

Jag åt precis upp en stor malteserspåse på 7 minuter, 7 MINUTER! haaalllå, vart är världen påväg? Shitman, det är inte okej. O då ska tilläggas att jag flera gånger under ätandet la ifrån mig påsen o tänke att "nej nu ska jag vara duktig, det här ska räcka läääänge" Stallde säkert ifrån mig påsen 15 ggr under dem där minutrarna, tyckte det gick aslång tid emellan, men nej.. tydligen inte. Försök slå det här om du kan Malin ;) haha!
Känner mig inte speciellt nöjd över mig själv nu, usch får ångest. Tur att jag åker hem imorgon, då måste jag ta tag i mitt liv, o det är med basta, o pasta.. osv.

Tänkte packa, la fram väskan och la i traven med tjocktröjor, sen orkade jag inte mer, hehe. Men måste väl ta tag i det någongång antar jag. Men nu ska jag skypa lite med mor min!
Puss


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Maltersers is da shit.....

2010-09-20 @ 21:11:29
Postat av: malin

waaoooo, 7 MINUTER???! är det ens möjligt? shit. jag går in på fruktdiet imorn, men om 24 timmar så sitter jag nog här med maltesers i händerna vilket som...

men du, katterna? kan du inte bara slakta dom och käka dom till lunch imorn? känns som att dagen skulle underlättas någon otroligt då. och dessutom har jag hört att katt smakar mumma, värt att prova va?

2010-09-21 @ 00:03:50
URL: http://saramalinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0