lapapapaa

Guttermorgen.
Ligger här o funderar på o hoppa in i duschen, men är ju sååå himla jobbigt.
Ska in till stan och möta upp Matilda sen, fast jag har inte fått nån lön, så kan väl inte shoppa nått, haha. Kult liksom! Men äta ska jag iallafall, jag är h-u-n-g-r-i-g!

Igår var jag på aura med lite träääfligt folk, vet inte riktigt vad jag gillade det stället, först fick vi ett bord o mat o grejer, men sen vart vi bortkörda från bordet för att det blivit nått missförstånd, då fick vi shottar o grejer istället!? Men, jag vet inte, mitt partyhumör var nog inte på topp. Trött o jäklig, inte sovit ordentligt sen jag var hemma i la suecia, så jag tackade för mig rätt tidigt och åkte hem. Som vanligt tar det liiiite längre tid o ta sig hem här en hemma. Hemma hoppar man på cykeln o 10 minuter senare ligger man nergosad i sängen. Men nej, här tar det snarare två jävla timmar o ta sig hem, jåååbiggt!

Nej, duschen kallar!



Kommentarer
Postat av: Linnea

Heej! Det var dig jag träffade igår va? :)

2010-09-11 @ 13:05:57
URL: http://lilyanlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0