kult

Fredag, löööve it!
Har precis plockat ner tvätten och ska ner o hänga upp det nytvättade nu (kul o veta liksom?!) Iallafall, det är typ allt jag ska göra idag. På fredagar ska inte Daniel hämtas upp, så jag ska mest.. glida runt. Funderar på o åka in en sväng till Hammersmith eller så, kan ju alltid vara trevligt. Primark finns ju där, nånstans.

Ikväll ska jag hänga med några tjejer tror jag, trevligt liksom. Och imorgon blir det lite shopping med Matilda tror jag, kult osåvidare! Vi kanske äter nått ute också, eftersom vi båda svälter! Men det visar sig.

Nej, nu ska jag ner o fixa det sista sen fixa iordning mig och göra nått av den här dagen är tanken.
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Shopping imorgon låter mer än bra och mat också! Haha.

2010-09-10 @ 11:23:41
URL: http://guunde.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0